Fugle akvareller på spil

 Er de ikke kære, de små spurve i serien Farverige Fugle? 

De kan da vist få de fleste i godt humør :) 

Jeg fodrer ved fuglefoderautomater og -huse hele året, og har derfor mange småfugle, at nyde synet af fra køkkenvinduet. Det er skønt, hvad enten der kommer et par enkelte eller en hel flok. Langt de fleste kan jeg eller min fuglebog identificerer, men ind i mellem kommer der også spurve, jeg ikke heelt kan kende. Men de skal være så velkomne, alle sammen :)

De 5 fugleakvareller er netop lanceret i min Printshop (i kategorien "Fugle og Krybdyr")

Hvis du er på min mailliste, får du altid rabat på print, men disse små fugle, får du til yderligere lav pris I september, som print.
Kom med på min liste - tv her på siden :)









No comments:

Post a Comment

Please leave your name in comments, thanks