Blog pause ?


 

Hej læsere

Jeg kan se der er en del, der følger med på bloggen, men der er meget lidt interaktion.

Jeg overvejer derfor i en pause, om jeg skal stoppe med bloggen. Jeg har haft bloggen siden 2006 og kan godt lide formatet, men det er også det med, at få tid til det hele.... det er dog lidt sørgmodigt for mig, hvis jeg bestemmer mig for at holde.

Du har mulighed for at følge mig andre steder:

Alternativer er

1. Kom med på min mailliste - se t.h. for tilmelding. Det er nyt direkte i din mail - ca hver 7.-14. dag. Du får fordele og du kan selvfølgelig afmelde igen.

2. Instagram @lenedaugaard_illustration

de 2 første får du nok mest glæde af.

Jeg har også en webside og Facebook side - se links t.h.

Jeg håber vi ses et af stederne :)



No comments:

Post a Comment

Please leave your name in comments, thanks