Shopping



Mange hundevenner, har opdaget at de kan købe hundedekorerede ting og tøj på min spreadshirt doggyshop.

Interessant nok, kan jeg se,fra hvilke lande, der købes ind. Og her kan jeg se, at Danmark er på en delt 4. plads med Italien. Det tolker jeg nok, som at mine designs, bare ikke er opdaget så bredt i Danmark. Og det vil jeg selvfølgelig gerne gøre noget ved. Via linket, kommer du til en shoppingguide, hvordan du kan købe og placere mine hundetegninger, på de varer du ønsker. 

Link: http://lenedaugaard.blogspot.com/p/shoppingguide.html - er du i tvivl om noget, så skriv til mig 
 
Min opgave er at levere muligheden for, at hundeelskere kan købe, hvad de måtte ønske, med deres race. Skriv også gerne, hvis jeg ikke har din race repræsenteret 

No comments:

Post a Comment

Please leave your name in comments, thanks