Tør du købe online?




Tusindvis af mennesker køber kunst online. Hvordan gør du?

HVEM - HVAD - HVOR FÅR JEG FAT I DINE ORIGINALE VÆRKER:

Du har forelsket dig i et billede. Hvad nu ?

Jeg er begyndt at sætte originale billeder direkte til salg med indkøbskurv på websiden, så er det nemt for dig. Du kan se under malerier og tegninger om originalen er til salg. Hvis der endnu ikke er en "Vis detaljer" og "Køb" knap, skal du sende mig en mail. Fortæl mig hvilket billede, du er hooked på.

Men jeg knokler med at kurvemodellen bliver det gængse 😁

Du er velkommen til at se billedet i mit studie, hvis du har mulighed.


Mine billeder er opdelt i kategorier, så det er nemmere at finde rundt. 

Har du ønsker, ud over det jeg har til salg - hvis nu fx pumaer, geder, elefanter, gopler, tulipaner eller andet dejligt er dit yndlingsmotiv, så skriv endelig, så kan jeg muligvis hjælpe dig med det ❤🧡💛 (note: ingen kopiering af anden kunstner!)😊 Del gerne, tak 😊

https://lenedaugaard.dk/home/webgalleri

No comments:

Post a Comment

Please leave your name in comments, thanks