Dyr og fugle på din væg

Fordi jeg elsker dyr og natur, vil jeg meget gerne dekorere mine rum med billeder, hvor jeg kan nyde synet af dem. Det giver helt klart udtryk for interesser, holdninger, stil og smag, hvad vi hænger op i vores hjem. 

Jeg hænger ikke fotografier af dyr op (og dog - på kalenderen gør jeg gerne). Men det twist og udtryk en tegning eller et maleri kan give, er for mig, en ekstra dimension.

Jeg har brug for både store og mindre billeder. "Sofastykket" eller det noget mindre billede i gangen - og diverse andre rum.

Så er du dyreven: jeg tilbyder masser af smukke motiver i min Printshop, som er åben 24-7.

Det kan være, du er vild med de små danske fugle, vi ser i haven og skoven ?



.... og her er mange mange flere muligheder. Kom forbi og se, om der er et billede for dig :)




Jeg har selvfølgelig også originale malerier og tegninger til salg på hjemmesiden. Det fremgår i Galleriet, om et billede er til salg .

No comments:

Post a Comment

Please leave your name in comments, thanks