Padderne kommer🐸🐸

 



Kender du Spoonflower?

Spoonflower sælger stof af de designs illustratorer sætter til salg.. Jeg har længe haft en profil, men dog aldrig sat nogle af mine designs til salg.

Spoonflower afholder månedlige Challenges. Jeg har ikke deltaget siden juni 2020, men nu er jeg hoppet med igen. Konkurrencen hedder "Quirky amphibians" altså "Finurlige padder".
Dette er mit bidrag.


Jeg kunne forestille mig dette stofmønster kunne bruges til fx sengesæt til børn, en stoftaske til den biologi interesserede (barn eller voksen), men også som design på notesbøger og mobil/bærbar omslag mm.

Synes du det kunne være sjovt at stemme i konkurrencen - og se alle de forskellige bud, så er her et link: https://www.spoonflower.com/design-challenge/quirky-amphibians - der kan stemmes til 9.11.

Du må stemme på alle de designs du vil.

Trykker du på hjertet t.h. under designet "Liker" du det. Trykker du på Select midt t.v. stemmer du på det.

Når du har valgt de designs du vil, skal du huske at trykke Vote.

Og - der er over 500 med - så en masse at se på ;)

God fornøjelse, hvis du deltager ;)

LINK 

No comments:

Post a Comment

Please leave your name in comments, thanks