Tatoverede kvinder


Min første illustration i serien Tattoo, er "Woman with a Moth Tattoo".

Jeg nyder at mixe realisme med fantasi i min nyeste serie "Tattoo", hvor jeg tegner kvinder med markante tatoveringer.

Stilen er illustrativ og jeg elsker selv symbolske kompositioner, så det arbejder jeg også med.

Flere "søstre" er på vej :)

De første der ser nyt, er dem, der er tilmeldt min mailliste - kom med link i venstre kolonne - du er mere end velkommen :)


ENG:

My first illustration in the Tattoo series is "Woman with a Moth Tattoo".

I enjoy mixing realism with imagination in my latest series "Tattoo", where make women with distinctive tattoos.

The style is illustrative and I love symbolic compositions so I work with that.

More "sisters" are on the way :)

The first to see news are those who have signed up for my mailing list - come on in - a link in the left column - you are more than welcome :)

No comments:

Post a Comment

Please leave your name in comments, thanks