Nytårs salg

Nytår er en tid, at se tilbage på året der gik, og planlægge ind i det nye år. Det gør jeg ihvertfald, hvad angår mit kunstneriske virke.

I 2020 har jeg arbejdet for spredt. Det er en ting, jeg, som mange andre kunstnere "kæmper" lidt med. At være kreativ, indebærer ofte, at alle antenner står åbne, så det vælter ind med indtryk, og vel at mærke mange indtryk, der inspirerer og facinerer. Så dét må jeg da lige få afprøvet, om det er materialer, stilarter eller motiver.

Ved årsskiftet, hvor jeg går ind i hvordan det gik, ser jeg det lysende klart. Min plan for 2021 skal bestemt hænge lige for øjnene af mig i Tegnehytten ;) 

Jeg vil holde fokus på at få opfyldt ønsket om et "smallere" udtryk.

Men alt i alt gør det også, at det er tidspunktet, at sætte nogle af mine billeder meget ned i pris. Ikke fordi jeg ikke er glad for dem, eller stolt af dem, men fordi, de, som seriemotiver er fravalgt i 2021.

Derfor er det nu muligt, at få 
Misses-seriens billeder til 900 kr. pr. maleri.
Memories of Stones til 500 kr.
InnerScapes til 500 kr.
Run Wild II til 800 kr.

Hvis du er interesseret - send mig en mail ;) - se Kontakt fanen herover.

Du kan også se malerierne her med størrelser og materialer: Collect Art














No comments:

Post a Comment

Please leave your name in comments, thanks