Tak kunder - Thanks customers

Dette er mine 3 senest solgte motiver.





Jeg bliver glad, hver eneste gang jeg får besked om salg fra mine Doggyshops❤️. Spændt på at se, hvad I køber af hunderace og designet på ?

 Jeg ved aldrig hvem der køber, men håber altid jeg har en tilfreds kunde. Hvis du er kunde, så send gerne et foto, jeg stolt kan poste her 🐶 Doggyshop links tv. 
Er din favorit hunderace med? 


ENG:  My 3 latest sold designs.
 I am so happy every time I get a message of a Sale from my Doggyshops❤️ Eager to see what breed you buy and designs on? 

I never know who buys but always hope for a satisfied customer. If you are a customers, you can send a photo, I can proudly post here 🐶 Doggyshops in bio. 
Are your favorite dog in?

No comments:

Post a Comment

Please leave your name in comments, thanks