Udstilling i maj

I maj udstiller jeg hos Linco Food Systems. Mine "Perfect Stripes" giver kantinen et eksotisk præg og pifter farverne godt op. Der var masser af dejligt solskin i dag, så en flot, lys kantine at hænge i.



På gangene var der knap så lyst, men de 3 Misses, Miss Flora, Miss Violet og Miss Blue hænger fint og byder medarbejderne velkommen lige uden for kantinen.



Et par af mine abstrakte hænger også i kantinen. "Memories of Stones" og "InnerScape" I. 



Herudover hængte jeg mange kunsttryk op i en meget smal gang.
Blandt mange fuglemotiver, dukker denne lille charmerende kameleon op. Denne synes Katja fra kunstforeningen specielt godt om. Jeg har en serie på 4, så skulle nok have medbragt dem alle. Der er noget fortryllende over motiverne, og de lyser selv smalle gange op ;)


Blandt mange fuglemotiver, var her mit seneste af 2 hvide storke. 



 Og et enkelt blomsterbillede "Hidden Beauty". Det var rart at få mine billeder ud at hænge igen. Så jeg håber medarbejderne hos Linco vil nyde dem, i maj.


No comments:

Post a Comment

Please leave your name in comments, thanks