Tegner Flamingo blomster // Drawing anthuriums - wip


 




Jeg er igang med næste projekt. Her er min skitse og en video hvor jeg er ved at overføre en skitsetegning til lærred.

Jeg har opdelt skitse og lærred i 4 dele - på lærredet med pap-vinkler - og tegner skitsen frihånds af over på lærredet. Lærredet er 60 x 80 cm.

Det er lidt et eksperiment, da jeg aldrig har malet med akvarel på den Grunder, lærredet er belagt med. Det er Golden Qor og det var lidt en udfordring at fordele på så stort et område.

Nu er jeg spændt på at se, hvordan akvarel opfører sig på materialet.



ENG:
I have started my next project. Here is my sketch and a video where I am transferring a sketch to canvas.

I divided my sketch and canvas i 4 parts - on the canvas I use cardboard-angles - and in freehand I transfer the sketch. The canvas measures 60 x 80 cm.

It is an experiment, as I never painted with watercolors on this ground. The canvas is painted with Golden Qor and it was a bit of a challenge to apply to this size of a canvas.

Now I am excited to see how watercolors behave on it.

No comments:

Post a Comment

Please leave your name in comments, thanks