Se detaljen



Mine tegninger har ofte mange detaljer. De er en vigtig del af min billed- verden, og jeg håber, du vil opdage de sprøde streger, pensel- strøgenes toner og de bearbejdede teksturer, når du ser på min kunst. Det betyder, at mine tegninger ikke kun er sofa-stykker (de billeder, der hænger over sofaen), men at de egner sig godt til at hænge fx. ved siden af sofaen, ved et spisebord, over en kommode, i en forgang, ved siden af siddepladser - altså steder, hvor du både kan se i dybden, samtidigt med at tegningerne også kan ses på afstand. Som sofa-stykker vil mine tegninger gøre sig godt ved at hænge flere sammen. Du kan mikse forskellige typer af motiver, sort/hvide med farver osv. Mere om ophængning kan du se på Tegnebutikken

No comments:

Post a Comment

Please leave your name in comments, thanks