Løvinder / Lionesses wip



Som nævnt tidligere på bloggen, er jeg igang med at tegne løvinder.
Jeg havde en lille afstemning på Facebook hvor jeg spurgte følgere, om de synes der skulle være en baggrund, eller det hvide papir som baggrund. Som du ser her, var baggrund favoritten.

Det bliver en baggrund, der er sløret, som skal antyde vegetation i bag dyrene. Denne type baggrund giver et mere naturalistisk/realistisk look til tegningen, hvor en blank baggrund vil give et mere moderne eller et skåret-ud look, som i zoologisk illustration. Jeg har så valgt at følge det input jeg fik :)

Tegningen bliver ca. 21x41 cm. Papiret er Durex Schöllershammer. Jeg har et par titler at vælge imellem.


Eng:
As mentioned ealier on the blog, I have started drawing lionesses.
I had a little vote for viewers on Facebook, regarding the background. White or a background.
The favorite was a full drawing with background.

It will be a background, blurred, to suggest vegetation behind the animals. This type of background will give a more natural/realistic look, where as a white background will be more modern looking or a cut-out look as in zoological illustration. I chose to follow the input I got :)

The drawing will be 21 x 41 cm. Paper is Durex Schöllershammer.

I have a couple of titels to choose from.

No comments:

Post a Comment

Please leave your name in comments, thanks