Heartbreaker - Queen of Hearts


"Queen of Hearts". Serie: Heartbreaker. Farveblyant.
En serie med søde, forførende kvinder, malet i et ekspressiv udtryk.

Jeg bruger oftest mine farveblyanter til detaljeret og realistisk, men jeg har det også sjovt, ved at bruge dem til mere fantasifulde motiver, og har gjort det et par gange før.

Jeg planlægger at lave flere af disse (det er derfor jeg har navngivet et serie :)) - og tror de kommer med mig til efterårsudstillingen med Stiplet kunstgruppen.


............................

Eng:
"Queen of Hearts". Serie: Heartbreaker. Colored pencils.
A serie of sweet and seductive females, painted in an expressive way

I mostly use my colored pencils in a detailed and realistic way, but I also have fun using them for more imaginative images, and did it a couple of times before.

I plan to do more of these (thats why I have a series ;)) - and think they will come with me to the fall-show with Stiplet artgroup.


No comments:

Post a Comment

Please leave your name in comments, thanks