Et krus kaffe er ikke bare et krus med kaffe


Vil du med ind i mit køkkenskab? Altså i hvertfald et med på et kig 😉

Der er kopper og der er krus til kaffe. Når jeg åbner mit overskab, ser jeg flest krus. Ikke hvilke som helst krus. Jeg har nøje udvalgt og købt de krus, jeg finder smukke og spændendende. Jeg rækker op efter lige det krus, jeg har lyst til at drikke af i dag. Måske tænker nogen: hvad er forskellen? Hmmmm...jeg kan jo ikke påstå kaffen smager anderledes i netop dette krus, men, det betyder noget for mig, at drikke af lige det krus. Det har en æstetisk værdi, som jeg værdsætter. Og jeg kan lide valgmuligheder.

Så i dag, vælger jeg mit zebrakrus. Jeg finder motivet smukt og farverigt. Jeg hælder kaffen op og går ind i stuen, hvor jeg nyder et rundstykke og kaffen 😊 Solen skinner sørme lidt i dag, så jeg kan nok drikke eftermiddagskaffen ude på terassen.

Du kan se de krus jeg har designet på http://tegnebutikken.blogsopt.dk og endnu flere på mine 3Society6 shops

No comments:

Post a Comment

Please leave your name in comments, thanks