500



500 er et skønt tal... også som i 500 Likes på LDA FB-side wink-humørikon
Når nummer 500 klikker på Synes godt om, trækker jeg lod om et print af min lille "Red fox" (eller "Rød ræv") tegning. Tænker det passer ind som dekoration rigtigt mange steder. Jeg elsker selv sorthvide tegninger, og håber I også gør wink-humørikon Spred budskabet om at Like min side, så jeg snart kan få sendt et print afsted til en heldig Følger heart-humørikon Tak smile-humørikon

Kom ind på LenedaugaardArtwork :)

500 is a beautiful number ... also as in 500 Likes on LDA FB-page smile-humørikonWhen no. 500 hits Like, I will draw a winner of a print of my little "Red fox" drawing. I think it will suit as decoration in many places. I love bw drawings myself, and hope you do too smile-humørikon Spread the message to Like my page, so I can ship that print soon to a lucky follower .
Come to  LenedaugaardArtwork :)

No comments:

Post a Comment

Please leave your name in comments, thanks