Originale malerier til salg



Originale, abstrakte malerier til salg.
"Heaven is in the heart" - serie: Heart. Akryl 40x40cm på lærred. 750 kr. + porto.
"You set my heart on fire" - serie: Heart. Akryl 30x30cm på lærred. 450 kr.+ porto
"Life is in a seed". Akryl 40x40cm på lærred. 575 kr. + porto.

Jeg elsker hjerte symbolet.
Dets symbolske betydning, som vi kender det, kærlighed og følelser, og hjertet har i forskellige
kulturer haft forskellig vigtig betydning.
Jeg elsker også hjertet som en figur. Det kan formes, tegnes og malespå mange måder og
selvfølgelig være placeret i forskellige sammenhænge.

Min "Heart"-serien handler om hjertets symboler og farver, men med mine titler, skaber jeg også
et univers for en dybere mening, eller en beslægtet historie, hvis du vil. Ikke en klar og
entydig historie, men en præsentation til beskuerens egen fantasi og erfaring.

Fotoet retfærdiggør desværre ikke farverne på selve maleriet.

Læs mere info om bestilling her

No comments:

Post a Comment

Please leave your name in comments, thanks