Bestil dit specielle ønske

Har du en ide om, hvad du gerne vil have på væggen ?

Har du lyst til at få et helt specielt maleri eller en tegning efter dine ønsker, så tager jeg mod bestillinger. 

Du kan se min billedkunst i gallerierne på hjemmesiden. Det er vigtigt, at vi tager udgangspunkt i det jeg præsenterer på hjemmesiden. Da jeg er alsidig vil du kunne finde både blyantstegninger, akvareller, abstrakte akrylmalerier med mere. Gallerierne er opdelt i motiver, så det er en god indgangsvinkel, hvis du har noget bestemt i tankerne. Så arbejder vi ud fra det.

Du er meget velkommen til uforpligtende at kontakte mig med spørgsmål. Brug venligst kontaktformular fra blog eller hjemmeside, eller mail til mig på: le.daugaard@gmail.com.

For specifikke dyreportrætter (af et bestemt kæledyr) henviser jeg til Dyreriget.












No comments:

Post a Comment

Please leave your name in comments, thanks