Perfect Stripes - Zebra 2


Jeg har efterhånden tegnet og malet flere zebraer.
Jeg finder dem både søde og smukke. De ligner søde, små heste, og deres smukke stribede pels, hører til en af de flotteste i dyreriget, synes jeg.

Her hænger min seneste zebra, som er Zebra nr. 2 i serien Perfect Stripes.
Serien er ikke kun forbeholdt zebraer, der er foreløbig også en oryx. Den næste i serien, bliver også en anden art end zebra.

Jeg nyder synet af zebraen af min stue, inden den drager på udstilling - dog bliver den indrammet inden.


ENG:

I have been drawing and painting several zebras.
I find them both sweet and beautiful. They look like sweet, small horses and their pretty striped fur, are among the most beautiful in the animal kingdom, I think.

Here is my latest zebra, it is Zebra no 2 in the serie Perfect Stripes.
The serie isn't only about zebras, so far also an oryx is painted. The next animal in the serie, will also be another speices than zebra.

I enjoy the zebra on my livingroom wall, before it is off for exhibition - it will be framed though.



No comments:

Post a Comment

Please leave your name in comments, thanks