Godt nytår // Happy New Year



Så er det igen tiden til at skue et år tilbage, og have ideer om det kommende.
I 2018 fik jeg endelig hul på flere udstillinger. Det er en læreproces med både positive og negative oplevelser, men langt flest positive. Jeg glæder mig til flere i 2019, hvor jeg dog skal være endnu mere opsøgende for 2020 end jeg var i 18.
Opstarten af Tegnetorsdage med Camilla, er jeg rigtig glad for. At tegne og male er ofte et enmands-foretagende, men det er rart at mødes hver uge og snakke og få vendt en masse emner - kunst eller ej, drikke kaffe (måske spise kage) og tegne sammen. Udover at mødes over tegnebordet, tager vi også ud og ser kunstudstillinger og markeder sammen. Det er så hyggeligt og lærerrigt.
Jeg fik gang i 2 nye serier Perfect Stripes og mine tuschhunde. De er hver især blevet taget godt imod, hvor folk har set dem.
Perfect Stripes er med på udstillinger, og jeg har planer om flere i serien i 19. Flere af tusch hundende, klarer sig rigtigt fint i mine Doggyshops.
Mine nye oplevelser med håndtrykte print var sjove og spændende så det kommer jeg tilbage til i 2019.Derudover er der som vanligt dyr på tegne- og maleplanen.
Jeg kaster mig muligvis over kvindemotiver igen. Det har været lidt til og fra, mine pin-up piger var i sin tid populære. Men jeg har længe ønsket at arbejde i et lidt større og andet format. Nu må jeg se, om jeg kan finde ind til det, og vise det frem for jer.
Tak til jer, der købte af min kunst og fra Doggyshops, fulgte med, likede, kom med kommentarer og iøvrigt støttede mig. Det varmer helt vildt, og betyder virkeligt meget, at man føler og mærker, I er med 
Godt nytår til jer alle.
............................
And again it is time to look back a year and have ideas about the future.
In 2018 I finally got into several exhibitions. It is a learning process with both positive and negative experiences, but mostly positive. I look forward to more in 2019, however, I must be even more outgoing for 2020 than I was in 2018.
Starting the Drawing-days with Camilla, I am really happy about. Drawing and painting is often a one-man business, but it is nice to meet every week and talk about a lot of topics - art or not, drinking coffee (maybe eating cake) and drawing together.
Besides meeting over the drawing table, we alsogo out and see art exhibitions and markets together. It is so nice and I learn a lot.
I started 2 new series Perfect Stripes and my ink dogs. They are both been welcomed where people have seen them.
Perfect Stripes is participating in exhibitions, and I have plans for more in the series in 19. Several of the ink dogs are doing really well in my doggyshops.
My new experiences with hand-printed prints were fun and exciting so I will back to 2019.
As usual animals are on the drawing and painting plan.
I might go into female motives again. It has been a little on and off,
My pin-up girls were popular at their time. But for long I have wanted to work in a larger and different format. Now I have to see if I can find out, and show it to you.
Thanks to you who bought from my art and from Doggyshops, followed, liked, came with comments and otherwise supported me. It warms a lot and it means
really much.
Happy New Year to all of you.

No comments:

Post a Comment

Please leave your name in comments, thanks