Næsehorn / Rhino wip - finished


Dette bliver  min færdige tegning af næsehornet, som jeg egentligt havde lavet en skitse af, med hele kroppen.

Men - der sker en gang i mellem det, at jeg mister interessen undervejs. Jeg har svært ved at pege præcist på årsagen her. Jeg har tegnet mere komplekse tegninger, og er ret tilfreds med hovedet af næsehornet, men jeg har ingen lyst til at tegne videre, og så er der bare at starte med noget nyt. Og noget er der dog kommet ud af timerne på tegningen her. Jeg kan godt lide det tunge dyrs hoved med de prægtige horn.


ENG:
This will be my final drawing of the rhino - I did actually make a sketch with the whole body.

But - sometimes I loose interest in a drawing. I cannot pinpoint exactly why it happens with this one. I have drawn more complex drawings, and I am quite satisfied with it so far, but I don't bother drawing more on this, and so, I just have to move on to someting new.
And I did make something out of the hours on this drawing. Like this heavy animals head with the impressive horns.

No comments:

Post a Comment

Please leave your name in comments, thanks