Påskeudstilling på trapperne



Jeg er ved at have travlt med klar- og færdiggørelse til årets påskeudstilling med kunstgruppen Stiplet.

Mine 4 Color birds kommer med, måske når jeg flere, hvis jeg får renset ud i diverse andre opgaver - det er ikke altid det man synes er vigtigst, som når at komme først i hverdagens rutiner.
Jeg står dog lige nu og vakler lidt, om jeg skal satse først på disse, eller nogle mindre blyants illustrationer... dagene smutter - i morgen står den på TEGNE/MALE - vil IKKE forstyrres ;)

Ud over Color birds kommer der et par valmuebilleder med. I år må vi gerne udstille billeder, der er set tidligere på Testrup, så jeg har "Abstract Plants" serien med og "Aquatica".

Hvis du overvejer at komme forbi så tjek Begivenhedens side på Facebook... ellers info her: Kunstgruppen Stiplets Påskeudstilling på Testrup Højskole, Testrup v/Mårslet. 16. og 17. april kl. 11-16. Fernisering lørdag kl. 11. Håber at se jer :)

No comments:

Post a Comment

Please leave your name in comments, thanks