Udstillingstravlt

Jeg har travlt med at være færdig til udstillingen med kunstgruppen Stiplet i weekenden på Testrup Højskole, Mårslet.

Jeg er færdig med malerier, der skal sættes snore på og skal der printes kort, print, prissedler og visitkort. Der er en del tid i at få kort skåret, falset og pakket i cellofanposer. Mine værker til ophæng, er hovedsageligt kvinder, men jeg har også abstrakte og et enkelt dyre-maleri med :)

Mine print er hovedsageligt pin-ups og dyremotiver. Og mine kort har lidt af det hele :)

Jeg glæder mig - på fredag er der fernisering kl. 19 og så udstilles lør-søn kl. 11-16. Vi krydser fingre for, at mange har lyst til at komme ud og kigge på kunsten, få en snak og husk det nu: stem på dine 3 favoritværker :)


No comments:

Post a Comment

Please leave your name in comments, thanks