Heartbreaker serie - wip


Jeg har mange ideer til tegninger/malerier med kvinder. Dette er den første i en (forhåbentlig) ny serie, jeg kalder "Heartbreaker".

Hun er tegnet efter fri fantasi, en skitse jeg har forstørret. Jeg ønsker at lave en serie, hvor motiverne er "semi-realistiske", mere fantasifulde og  ekspressive. Jeg arbejder stadig på denne her.

Måske kan du også lide billeder, der er mere ekspressive ? Jeg synes også om realisme, og ved der skal arbejdes med teknikkerne (det skal der også i det fantasifulde :)). Jeg synes, jeg kan være lidt mere original med expressionisme , ihvertfald indtil videre.

Hvis hun og flere tegninger lever op til mine forventninger, skal de med på efterårsudstillingen med Stiplet kunstgruppen.

Materialer er farveblyanter og Fabriano Accedemia papir.

.............................................................

Eng:
I have many ideas for drawing/painting images with females. This is the first in (hopefully) a new serie I call "Heartbreaker".

I draw from free imagination, a sketch I have enlarged. I want to make a serie, where the motifs are "semi-realistic", more imaginative and expressive. I am still working on this one.

Maybe you also like pictures that are more expressive ? I like realism, and know you have to work hard for the techniques (you also work with techniques in imaginative pictures :)) I think I can be a bit more original with expressionism, at least so far.


If she and more drawings meet my expectations, they will hang at the fall-exhibition with Stiplet artgroup.

Materials are colored pencils and Fabriano Accedemia paper.


No comments:

Post a Comment

Please leave your name in comments, thanks