Monday, December 29, 2014

Important: Facebook 2015 rules

It looks like there will be new rules for FB fanpages in the new year. I did not read the official rules, but on other artists fanpages.
You cannot write/show anything that looks like advertising on the fanpage, or you offend FB's rules.
I do not earn enough via my artwork to advertise, so I advice you to follow me here on my blog or via Google+ if you have interest in knowing what I offer for sale of my art and designs.

I like to show you when I have new stuff for sale, like this t-shirt. Please follow my advice, if you wanna see more of it :)

...............................

Det ser ud til, der kommer nye regler på Facebook fansider efter nytår. Jeg har ikke læst de officielle regler, men på andre kunstneres fansider.
Der må ikke skrives/vises noget, der minder om annoncering på fansiden, i så fald, bryder man FB's regler.
Jeg tjener ikke nær nok på min kunst til at reklamere, så jeg anbefaler, hvis du vil følge med i nyt fra mig, at du følger mig her på bloggen og via Google+.

Jeg kan lide at vise dig når jeg har nyt til salg, som denne t-shirt. Følg mit råd, hvis du vil se mere af det :)