Sommerhumør

NYTNYT: 


Jeg lancerer nu en ny type bestillings-arbejde.

Den giver dig mulighed for at få ting med dine yndlingsdyr hvad enten det er skildpadder, giraffer, elefanter, hunde eller noget helt femte. Måske er du altid på udkig efter ting med dine favoritdyr :)  Eller din bedste veninde, mor, søster kan aldrig finde sit - så oplagt som gaveide :)

Få et indblik i hvordan jeg kan tegne/male dine ønsker, ved at se mine webgallerier: Realistiske motiver og Illustrative motiver

Proceduren er at du ønsker et motiv, som jeg tegner eller maler. Herefter kan du vælge at købe originalen eller som det nye, kan du vælge kun at købe: et print, en t-shirt, et krus, nøglering eller 5 stk. kort m/kuvert (gerne blandet med andre motiver).


Og priserne: et A4 print koster 85 kr. En t-shirt fra 189 kr. Et stort krus 129 kr. Et lille krus 49 kr. 5 stk. kort m/kuvert 75 kr. Pris på original samt nøgleringspris oplyses.  Priserne er uden porto.

I første omgang kører jeg med denne mulighed august-oktober 2014 (tænk også i julegaver ;)). 

Kontakt mig via min kontaktside på: http://theplanet.dk/lenedaugaard eller via mail: brug venligst titlen: Yndlingsdyr


Jeg forbliver i sommerhumør smiley.gif Det betyder at mine print fortsat holder prisen som ved sommertilbuddet - se her, et flot A4 print sælges nu til 99 kr. - inklusiv forsendelse!

Kontakt mig via min kontaktside på: http://theplanet.dk/lenedaugaard


No comments:

Post a Comment

Please leave your name in comments, thanks