Summersale on prints // Sommerudsalg af prints



ENG
Many of my drawings/paintings are avaliable as prints. In size A4 (approx. 8.5x12 inches) they cost from 95 - 120 ddk. I always offer 3 psc. A4 (120 ddk per psc) for 300 ddk = you save 60 ddk. Now I am in summersalesmood, so untill 10th of august, you can buy these prints for 100 ddk. when buying 1 psc. In the galleries on my website, you can see which motives avaliable (marked "prints avaliable size 1"). http://theplanet.dk/lenedaugaard. Ordering via my contactpage.
...........................................................

DK:
Jeg har mange af mine tegninger/malerier til salg som print. De koster i A4 størrelse fra 95 kr.- 120 kr. (afhængig af papirtype) og inkl. porto i DK. Jeg har altid 3 stk A4 (a 120 kr) til salg for 300 kr. = du sparer 60 kr. Nu er jeg i sommerudsalgshumør, så frem til og med 10. august, kan du købe disse til 100 kr. v/køb af 1 styk. I gallerierne på min hjemmeside, kan du se, hvilke motiver, der fåes (markeret med "prints avaliable size 1"):http://theplanet.dk/lenedaugaard. Bestilling via kontaktsiden.

No comments:

Post a Comment

Please leave your name in comments, thanks