Website and blogs + Facebook

If you like to get an overview of my artwork, read about me, see where I exhibit etc, the best place to go is my website.

If you like to follow up on my wip's and get news the best place to go is here on this blog.

If you like to get an overview of how and where to purchase my artwork, prints etc, go to tegnebutikken

If you are on Facebook, I have 3 fan-pages: LeneDaugaardArtwork - Doggyshop and Tegneriet. There you can see mostly news and information. Artwork is much better viewed via my website-galleries or on the blog.

I am glad to have you visiting :)

.....................................................

DK:
Hvis du gerne vil have et overblik over min kunst, læse om mig, se hvor jeg udstiller osv. er det bedste sted min website.

Hvis du gerne vil følge wip's og have nyheder er det bedste sted denne blog.

Hvis du gerne vil have et overblik over hvordan og hvor du kan købe min kunst, print osv, gå til tegnebutikken.

Jeg har 3 Facebook fansider: LeneDaugaardArtwork - Doggyshop og Tegneriet. Her kan du mest se nyheder og information. Kunsten ser du meget bedre via mine webside-gallerier eller på bloggen.

Jeg er glad for dit besøg :)

No comments:

Post a Comment

Please leave your name in comments, thanks