German shephard in loose watercolors


After I painted the white poodle in loose watercolors, I wanted to do more. But what breed to paint next?
I decided to make it a public question at doggyshop and got about 18 suggestions of breeds, some wanting the same breed.
Of cause, it got impossible to leave some out, so I now will paint all of them, and in the order they was given.
The very first was a german shephard, and here it is.
Painted on watercolorboard 30,5 x 40,6 cm.

..............................

DK:

Efter jeg malede den hvide puddelhund i koloristisk akvarel, fik jeg lyst til at male flere hunde sådan. Men hvilken skulle jeg male?
Jeg besluttede at gøre det til et offentlig spørgsmål på doggyshop og fik omkring 18 forslag til racer, nogle ønsker den samme race.
Selvfølgelig, er det umuligt at udelukke nogen, så jeg vil nu male dem alle, og i den rækkefølge, de blev foreslået.
Den allerførste var en schæfer, og her er den.
Malet på watercolorboard 30,5 x 40,6 cm.

2 comments:

  1. Thank You Jennifer:) I like to explore this way of painting, it is fun and challenging

    ReplyDelete

Please leave your name in comments, thanks